Saturday, December 11, 2010

Blonde Hair??? Cheat one???

I think I didn't make it a real deep dye on my hair because the hair dresser told me that I need to bleach the hair till plain for 3 times, so I decided not to Blonde and just to have a long gold hair like Repunzel~~ XD Sorb Sorb~~ Funny me!! I just wondering why I'm so a bloody encourage to have a blonde gold to myself???? Nah.. Chinese New Year is coming and the nearest New Year 2011 also coming so I just give it a try and dye the whole hair of mine~~ XD 

I never try such a huge project to my hair since my hair so not that hairy and I always wanted to have hairy hairs~~ XD So jealous of those people who have so much hair... !! XD 

The 1st dye~

The Second Dye~~ XD

Steam another 10minutes.

Tada~~ Colour Done!!

Second View of the Hair~

Side view of my hair~ Nice

Put on my near Bohemia hair Band~ XD Nice???
Cheers Up everyone!! Do comment if you guys think not nice or I try to dye other colour ke~~ Haha~~ I want to be like "White lady" also~~ XD

If you like this post, Nang me!! XD

13 comments:

Lilian Hii (백합) said...

Nice hair! It isn't as blonde as xiaxue's but hey, it's nice as well :)

♥Nicole's♥ said...

Thanks~~ XD I like it too~~ XD

Chuen said...

nice hair colour :D

Pendekar Berkuda said...

nice hair (^_^)

..how much it costs?

♥Nicole's♥ said...

Thanks~~~only for RM120

HF Horvejkul said...

nice hair :D

PrisCielLa said...

Nice hair! :D -envy- LOL

TikkoSS's Blog said...

wah.. blonde hair can cheat one meh.. how much it cost.. maybe i can dye my hair :P

Hilda Milda™ said...

it suits you (: dont go for too blonde, it doesnt match asians like us! :D

♥Nicole's♥ said...

yea~~ XD haha~~ Thanks~ Wei.. Tikus~ U very teruk la... and also Jacob both also bully me!! X( Thanks everyone who like my hair~~ XD

Ferocious.Tisha said...

Nice hair! Do you still want to make it anymore blonde-r?

isroxck said...

nice one =)
my hair was bleached 7 times previously . X)

♥Nicole's♥ said...

I think I'll have to think 1st~ More blonde for next year perhaps ~ XD